Menu Zamknij
5.00(1 Ratings)

Negocjacje

Course Duration: 0
Enrolled:2

Course Curriculum

Szkoły negocjacji
Efektywność menadżerów oraz pracowników w zespołach, świetna obsługa klienta i sprawne osiąganie wyznaczonych celów to tematy, które bardzo często pojawiają się w naszych rozmowach z klientami biznesowymi czy partnerami HR. Są one również centralnym punktem szkoleń i coachingów menedżerskich. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – bez nich biznes nie działa, procesy są niewydolne a firmy stają się niekonkurencyjne na rynku. Równocześnie często słyszę: „ Monitorujemy pracę naszych pracowników, aby wykorzystać każdą cenną chwilę i czas w pracy. Dlatego uważamy, że przerwy lunchowe są zbyt długie by je spędzać na bezcelowych pogawędkach” lub że „ Nie mamy czasu na regularne spotkania lidera zespołu z każdym z jego członków, codzienne zadania zabierają większość czasu, poza tym z tych spotkań i tak nic nie wynika, to przemijająca moda.”

  • Szkic lekcji
  • Szkic lekcji

Techniki negocjacyjne
Efektywność menadżerów oraz pracowników w zespołach, świetna obsługa klienta i sprawne osiąganie wyznaczonych celów to tematy, które bardzo często pojawiają się w naszych rozmowach z klientami biznesowymi czy partnerami HR. Są one również centralnym punktem szkoleń i coachingów menedżerskich. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – bez nich biznes nie działa, procesy są niewydolne a firmy stają się niekonkurencyjne na rynku. Równocześnie często słyszę: „ Monitorujemy pracę naszych pracowników, aby wykorzystać każdą cenną chwilę i czas w pracy. Dlatego uważamy, że przerwy lunchowe są zbyt długie by je spędzać na bezcelowych pogawędkach” lub że „ Nie mamy czasu na regularne spotkania lidera zespołu z każdym z jego członków, codzienne zadania zabierają większość czasu, poza tym z tych spotkań i tak nic nie wynika, to przemijająca moda.”

Style negocjacyjne
Efektywność menadżerów oraz pracowników w zespołach, świetna obsługa klienta i sprawne osiąganie wyznaczonych celów to tematy, które bardzo często pojawiają się w naszych rozmowach z klientami biznesowymi czy partnerami HR. Są one również centralnym punktem szkoleń i coachingów menedżerskich. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – bez nich biznes nie działa, procesy są niewydolne a firmy stają się niekonkurencyjne na rynku. Równocześnie często słyszę: „ Monitorujemy pracę naszych pracowników, aby wykorzystać każdą cenną chwilę i czas w pracy. Dlatego uważamy, że przerwy lunchowe są zbyt długie by je spędzać na bezcelowych pogawędkach” lub że „ Nie mamy czasu na regularne spotkania lidera zespołu z każdym z jego członków, codzienne zadania zabierają większość czasu, poza tym z tych spotkań i tak nic nie wynika, to przemijająca moda.”

Wprowadzenie w świat negocjacji
Efektywność menadżerów oraz pracowników w zespołach, świetna obsługa klienta i sprawne osiąganie wyznaczonych celów to tematy, które bardzo często pojawiają się w naszych rozmowach z klientami biznesowymi czy partnerami HR. Są one również centralnym punktem szkoleń i coachingów menedżerskich. Jest to jak najbardziej zrozumiałe – bez nich biznes nie działa, procesy są niewydolne a firmy stają się niekonkurencyjne na rynku. Równocześnie często słyszę: „ Monitorujemy pracę naszych pracowników, aby wykorzystać każdą cenną chwilę i czas w pracy. Dlatego uważamy, że przerwy lunchowe są zbyt długie by je spędzać na bezcelowych pogawędkach” lub że „ Nie mamy czasu na regularne spotkania lidera zespołu z każdym z jego członków, codzienne zadania zabierają większość czasu, poza tym z tych spotkań i tak nic nie wynika, to przemijająca moda.”

A course by

69,00 

30-Days Money-Back Guarantee

Tags